Wednesday, February 10, 2010

BUKTI PEMBAYARAN

salam..

tuan puan tahukah, dengan hanya RM150, tuan puan mampu mendapat wang melebih 4 angka?!

INI KISAH BENAR DARI SAYA...

pada bulan 7 tahun lepas, saya memasuki bisnez BSWAN NONI ini kerana suka-suka. Tapi, selepas masuk bisnez ini, saya 'tidur'..saya tak aktif dan tak pergi menaja atau menjual barang...

Tapi, bila saya buka akaun sistem saya pada bulan 12 tahun lepas...saya terkejut kerana sistem saya telah mencecah hampir 400 bottle (RM150 =  1 bottle)

Pada masa itu, saya betul-betul tergaman kerana, bukan saja saya telah balik modal, tapi untung bertambah-tambah.

Kini, sudah masuk bulan 2 tahun 2010, saya nak kongsikan sedikit bukti payout yang telah saya dapat dan telah saya enjoy dengan duit bonus BSWAN NONI ini.

klik untuk besarkan

[tips untuk tahu keuntungan yang telah saya dapat adalah...number paling kecil di darabkan dengan rm36]

22 x RM36 = RM792

Balik modal = YA
Untung = YA, berlipat kali ganda

Inipun sebab saya tak berapa aktif. Bayangkan saya aktif pada mula-mula saya masuk dulu..MASYUKKK~

No comments:

Post a Comment